12. 6. 2023

Jak zvolit tu správnou konferenční místnost?

Konferenční místnosti slouží k pracovním setkáním a schůzkám. Hledáte konferenční místo v centru Prahy a přemýšlíte, jak zvolit tu správnou? Jak konferenční místnosti dělíme a v čem se jednotlivé typy liší? To vše se dozvíte s následujícím článku.

Typy a odlišnosti našich konferenčních místností

Konferenční místnosti rozdělujeme podle počtu osob, které je mohou plnohodnotně využívat, jejich postavení a taktéž dle účelu.

Huddle room

Moderním a stále oblíbenějším prostorem pro týmová setkávání jsou takzvaná huddle spaces. Velikostí se podobají malých konferenčních místnostech, zpravidla bývají vybaveny nadstandardními audio a video technologiemi.

Malá konferenční místnost

Malá zasedací místnost je nejčastěji určena pro setkávání menšího týmu, tedy čtyř až šesti osob. Standardně je vybavena konferenčním stolem spolu s odpovídajícím počtem čalouněných nebo kancelářských židlí. Samozřejmostí je také připojení k internetové síti.

Klasická konferenční místnost

Velká konferenční místnost je prostor umožňující jednání větších skupin s počtem členů v řádech desítek, v našich prostorách až čtyřiceti osob. Je určena pro pořádání meetingů a školení.

Přednášková místnost

Jak již název napovídá, že tyto prostory slouží k přednáškám. Bývají však využívány také k pořádání větších školení, workshopů, prezentování nebo ke vzdělávacím kurzům.

1 to 1 místnost

V této místnosti dochází k důvěrným hovorům, svým uspořádáním je vhodná například pro vedení pohovorů nebo jiných individuálních schůzek.

Novinky

Co je u nás nového?

Hledáte starší články?
Navštivte náš magazín.

25. 6. 2024

Inspirativní nápady pro produktivní firemní brainstorming v pronajaté zasedací místnosti

13. 6. 2024

Jak efektivně využít pronajatou zasedací místnost pro hybridní schůzky

25. 5. 2024

Změňte prostředí důležité schůzky a získejte tak strategickou výhodu

Kde nás najdete?

Kontakt

    Rezervace

    S potvrzením se vám ozveme do 24 hodin.

    4001 hod. l včetně DPH
    Zavřít