12. 6. 2023

Jak zvolit tu správnou konferenční místnost?

Konferenční místnosti slouží k pracovním setkáním a schůzkám. Hledáte konferenční místo v centru Prahy a přemýšlíte, jak zvolit tu správnou? Jak konferenční místnosti dělíme a v čem se jednotlivé typy liší? To vše se dozvíte s následujícím článku.

Typy a odlišnosti našich konferenčních místností

Konferenční místnosti rozdělujeme podle počtu osob, které je mohou plnohodnotně využívat, jejich postavení a taktéž dle účelu.

Huddle room

Moderním a stále oblíbenějším prostorem pro týmová setkávání jsou takzvaná huddle spaces. Velikostí se podobají malých konferenčních místnostech, zpravidla bývají vybaveny nadstandardními audio a video technologiemi.

Malá konferenční místnost

Malá zasedací místnost je nejčastěji určena pro setkávání menšího týmu, tedy čtyř až šesti osob. Standardně je vybavena konferenčním stolem spolu s odpovídajícím počtem čalouněných nebo kancelářských židlí. Samozřejmostí je také připojení k internetové síti.

Klasická konferenční místnost

Velká konferenční místnost je prostor umožňující jednání větších skupin s počtem členů v řádech desítek, v našich prostorách až čtyřiceti osob. Je určena pro pořádání meetingů a školení.

Přednášková místnost

Jak již název napovídá, že tyto prostory slouží k přednáškám. Bývají však využívány také k pořádání větších školení, workshopů, prezentování nebo ke vzdělávacím kurzům.

1 to 1 místnost

V této místnosti dochází k důvěrným hovorům, svým uspořádáním je vhodná například pro vedení pohovorů nebo jiných individuálních schůzek.

Novinky

Co je u nás nového?

Hledáte starší články?
Navštivte náš magazín.

4. 10. 2024

Jak pronajatá zasedací místnost může zlepšit image vaší firmy

25. 9. 2024

Proč je pronájem zasedacích místností ideálním řešením pro malé a střední podniky

1. 8. 2024

Jak efektivně plánovat a řídit týmové workshopy v pronajaté zasedací místnosti

Kde nás najdete?

Kontakt

    Rezervace

    S potvrzením se vám ozveme do 24 hodin.

    4001 hod. l včetně DPH
    Zavřít