Jak bude vypadat kancelář budoucnosti?

Způsob, jakým pracujete a jaké nástroje při podnikání využíváte, se s dobou neustále mění. V posledních letech se například objevily nové a efektivnější způsoby práce v kanceláři a mimo ní. Tyto změny jsou výsledkem neustále snahy o vyhovění potřebám pracovníků, kteří se snaží maximalizovat svůj výkon a využívat dostupné zdroje. V současné době jsou hnacími motory, které vedou efektivitu práce právě spolupráce, mobilita, konektivita, udržitelnost a reakce v reálném čase.
Tak jak byly kabely pro připojení k internetu a zastaralé vybavení (např. fax) nahrazeny bezdrátovým připojením, ergonomickým nábytkem a tablety, jsou i klasické typy kanceláří přetvořeny na virtuální sídla, coworkingové prostory a virtuální asistenci.

1. Design

Když přemýšlíte o kanceláři budoucnosti, vaše mysl se přemístí na místa, jako je např. sídlo společnosti Google. Avšak ne všechny malé nebo začínající podniky mají takové možnosti různého rozdělení kanceláří, technického vybavení a „volnosti výběru“ pro své zaměstnance.
Design prostor vašeho podniku však není jen o nábytku. To jaké vybavení a design dalších aspektů zvolíte je váš branding. Navíc, správně dizajnované pracovní prostory mají schopnost stimulovat konverzaci, spolupráci a kreativitu.
Tradiční hierarchie a uzavřené prostory budou brzy minulostí. Společnosti přehodnocují způsob, jakým vytvářejí a udržují komunitu a mezilidská spojení. Velikým trendem v současnosti jsou také otevřené prostory, recepce a zasedací místnosti.

2. Změna kultury

Majitelé podniků a podnikatelé mají v současnosti skvělou příležitost zlepšit své postupy, dosáhnout vyšší míry růstu a dokonce ušetřit peníze. Proto je nezbytné mít na paměti, že koncept kanceláře budoucnosti není založen na super moderním prostoru nebo technickém vybavení. Stále více společností se zajímá o individuální potřeby svých zaměstnanců, což v praxi znamená podpora pracovního prostředí a spolupráce.
V dnešní době je už možné práci vykonávat plně na dálku a místo klasického, mít virtuální sídlo, na případné meetingy si pronajmout konferenční místnost nebo také nechat si doručovat poštu na vybrané místo.

3. Řešení na míru

Kromě coworkingových prostorů a virtuální kanceláře, které představují značné úspory na nájemném a vybavení, mají podnikatelé také k dispozici řadu řešení pro komunikaci, správu, asistenci nebo ukládání dat v systémech jako Cloud. Řešením současnosti je také profesionální správa pošty.
Dobrou zprávou je, poskytovatelé těchto služeb chtějí, aby jejich zákazníci maximalizovali svůj čas a efektivitu a proto nabízejí flexibilní plány a řadu možností podle individuálních požadavek podnikání. Pokud například musíte být v neustálém kontaktu se svými zákazníky a dodavateli, můžete si najmout recepční, přičemž táto služba muže být součástí poskytovatele virtuálního sídla.
Využívejte také cloudová řešení, abyste měli kdykoliv a kdekoliv přístup k vašim informacím a používejte nástroje, jako jsou dokumenty Google, které vám dají příležitost spolupracovat na dálku a v reálném čase.
Své počítače nezapomeňte chránit antivirovými programy a firewall.

Novinky

Co je u nás nového?

Hledáte starší články?
Navštivte náš magazín.

25. 4. 2024

Efektivní firemní meetingy v Karlíně: zkušenosti našich zákazníků

15. 4. 2024

Kreativita v Karlíně: Jak pronájem zasedačky může podpořit tvůrčí proces vašeho týmu

23. 3. 2024

Inspirativní pauzy: kreativní využití malých zasedacích místností v centru Prahy

18. 3. 2024

Efektivní virtuální setkání: Jak využít zasedací místnosti pro online konference

26. 2. 2024

Případové studie - podnikatel Tomáš díky schůzce s klientem v našich prostorách úspěšně podepsal několika milionový projekt.

15. 2. 2024

TOP 10, jak se dobře připravit na obchodní jednání: Na co nezapomenout?

27. 1. 2024

Pro jaké schůzky je vhodné si pronajmout zasedačku?

12. 1. 2024

Pronajemzasedaky.cz - Jak se k nám dostanete?

20. 12. 2023

Virtuální a fyzické setkání: Jak pronájem zasedací místnosti podporuje flexibilitu vašeho podnikání

8. 12. 2023

PronajemZasedacky.cz: Efektivní podnikání ve středu města: výhody pronájmu zasedací místnosti v centru Prahy

19. 11. 2023

Získejte díky pronájmu zasedačky v centru Prahy konkurenční výhodu

12. 6. 2023

Jak zvolit tu správnou konferenční místnost?

13. 3. 2023

Na co myslet při výběru konferenční místnosti?

Kde nás najdete?

Kontakt

    Rezervace

    S potvrzením se vám ozveme do 24 hodin.

    4001 hod. l včetně DPH
    Zavřít